fredag den 21. august 2015

Jeg ønsker mig .....

Sidder og dagdrømmer lidt lige nu... Jeg sidder faktisk på arbejdet, og har pænt travlt. Men bliver simplethen nødt til at tage en lille pause fra alt travlheden og drømme lidt hen.. 

Mine tanker lige nu falder på 5 ønsker 


1. Jeg trænger til at komme syd på

Som jeg fortalte jer den anden dag, bor jeg i øjeblikket i London. Som rygtet så fint går på er vejret super uforudsigeligt. De sidste måneder over sommeren har vejret desværre ikke været helt så solrigt, som jeg måske kunne have ønsket mig. Jeg trænger så inderligt til at kunne ligge mig ud i solen, svede og få en dejlig solbrun kulør. Men det ser ikke ud til at set bliver i London. Derfor drømmer jeg mig væk til Sol, Strand og Spanien! 


Spanien er et af mine favorit get-a-way sted. Jeg elsker stort set alt hvad dette land har at byde på; jeg elsker sproget, MADEN, deres livsglæde, venlighed, SOLEN, de smukke strande, natur og deres generelle tilgang til livet. Overvejer at finde en forlænget weekend her til september. 






2. Ny lejlighed
I øjeblikket bor jeg og min kæreste ikke lige frem i de fedeste omstændigheder. Vi deler i øjeblik lejlighed med 3 andre, hvor vi har et dobbeltværelse sammen. Det er en gammel lejlighed som i den grad har brug for en kærlig hånd. Vi har udkig efter en ny. Så jeg drømmer mig til en lækker og ny lejlighed.





3. Silk'n Glide 
Har fundet der her fantastiske produkt, Silk'n Glide, som eftersigende skulle kunne permanent fjerne hår på kroppen. Den findes i to modeller, 50,000 og 150,000 impulser. Jeg har pt. udkig efter den store model, som holder til hele kroppen. Min veninde har anbefalet mig mærket, hun har selv flash&go, som er lidt dyrer. Men det er helt sikkert et drømme ønske pt. 




4. Familie sammenkomst 
Jeg savner min familie! Desværre er det sådan, at når man bor i to forskellige lande, går der længere tid imellem besøgene, end man kunne have ønsket sig. Min lige nu drømmer jeg om at besøge dem i weekenden. Min skønne lille søde niece holder fødselsdagsfest i weekenden. Hun bliver 7 år, og jeg ville ønske at jeg kunne være der. Desværre er min weekend allerede fyldt helt, så derfor har det ikke kunne lade sig gøre at komme hjem til det. Jeg har dog sendt pakkerne afsted med posten, så hun i hvertfald ikke snydes for gaven. 





5. Ny computer

Ja det er måske et ønske i den dyre ende men fakta er er min gamle (næsten 7 år) computer er ved at gå af. Den er blevet sååå langsom at den næsten ikke er til at bruge. Jeg har pt øje på en apple computer. Men det er bare så mange penge, så skal lige gøre op med mig selv om den nu også er det værd. I hvertfald skal jeg indtage havregrød hele den efterfølgende måned efter et sådan køb ! hmmm


Lige et par tanker og ønsker fra mig på denne fredag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar