onsdag den 2. september 2015

5 beauty tips

Jeg har forsøgt at samle mine allerbedste beautytips, for forsøger at jeg efterleve i mine daglige rutiner


Hverdagsrutiner: 

1. Ansigtsrens: Morgen / før sengetid 

Jeg renser altid mit ansigt før jeg går i seng og efter jeg vågner om morgenen. Det er en daglig rutine, som jeg altid husker. De seneste 3 år har jeg brugt Dermalogica, som jeg blev anbefalet af min hudkometolog. Ved at rense min hud i dybden holder jeg den fin og ren, og de fleste urenheder / bumser holder jeg i skakt ! Desuden sidder min make-up bedst når jeg har tilføjet min hud fugt med en god rens.

2. Konjac sponge
Jeg elsker disse fantastiske konjac sponges. Jeg har en ting krop og en til mit ansigt. Det helt fantastiske ved dem, er at de er så nemme at have med sig, nemme at bruge og nemme at rengøre!

3. Dagscreme
Jeg bruger altid dagscreme. Denne er ligeledes fra Dermalogica. Disse creme absorberes rigtig hurtigt i huden og holder den glødende og gennemfugtet. 

4. Holder igen med make-uppen 
Jeg forsøger så vidt muligt at holde igen med min make-up. Faktisk bruger jeg kun en lille smule mineral foundation til dagligt og lidt lipgloss. Jeg bruger sjældent mascara. Egentlig skyldes det en kombination af at jeg er doven og ved at det ikke er super sundt for huden. 

5. Hårpleje 
Jeg gør rugtug meget for at give mit hår den allerbedste pleje. Dagligt bruger jeg gode olier til håret, som holder det lækkert, sundt og flot. Jeg bruger ingen varme til mit hår; hverken fladjern, føntørre, krøllejern mm. Desuden vasker jeg det 1 gang om ugen og tilføjer en hårkur som jeg lader sidde i.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar