onsdag den 9. september 2015

Min Green Coffee kur

Som sagt lovede jer jo at vende tilbage omkring mig og min venindes green coffee kur. Vi købte 2 måneders forbrug og oplevede begge rigtig gode resulater - faktisk allerede fra starten.

Jeg ved ikke om du husker mit starts indlæg omkring kuren. Læs om de første 1-3 uger med green coffee her. 

Status er at vi blev helt færdige med vores 2 ugers forløb for ca. 1 uges tid siden. Så nu tænkte jeg at det var på tide at dele resultaterne med jer læsere:

På 2 måneder har jeg tabt mig totalt 6 kg. ! Det synes jeg altså er meget godt gået. Jeg har selvfølgelig spist sundt og så vidt muligt gået taget ned og dyrke lidt cardio.

Uge 4-5
starten af uge 4 havde jeg tabt mig 3 kilo. Jeg tabte mig gennemsnitligt 1 kilo om ugen på de første 4 uger. Herefter gik det lidt mere langsomt. Jeg må indrømme at uge 5-6 var lidt hård. Jeg spiste måske ikke helt så sundt som jeg burde og ligeledes havde jeg en bytur i begge weekender. Så der var også lidt cocktails og drinks som tog lidt uventet kalorier.

Uge 6-8 
Mandag i uge 6 fandt jeg gnisten igen og tog ned i træningscentret efter arbejdet. Jeg spiste sundt det meste af uge 6. En let aftensmad og lidt tungere morgenmad og middagsmad, som holdte mig mæt hele dagen! I disse uger tabte jeg mig samlet 1,5 kg.

Konklusion: 

Jeg må indrømme at jeg er meget positiv overrasket over Green coffee bean slankepiller. Jeg oplevede et vægttab, som jeg er forbløffet over. Jeg ved godt at jeg har spist sundere og dyrket mere motion, men 6 kg. på 2 måneder er altså mere end hvad jeg ville have tabt mig uden brug af green coffee. - det er jeg 100% overbevist om!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar